2010. augusztus 3., kedd

Mindig jó a rövid link?

Klassz dolog a rövid link, kicsit titokzatos, Twitteren egyenesen kívánatos, mert így még írhatunk is a link mellé valamit.
Már nem csak Twitteren, hanem egyre több helyen találkozok rövid linkkel. Megvallom, nem kattintok rá, ha nem tudom, mit takar. Sokan látogatottságot akarnak növelni a rövid link alkalmazásával. Kíváncsiak lesznek az emberek, rákattintanak, és meglátnak egy számukra teljesen érdektelen oldalt. Persze azzal a lendülettel kattintanak az X-re.  
Külön kedvelem a mindenféle szöveg nélkül továbbküldött rövid linkeket, számomra tökéletesen ismeretlenektől. Úgy döntöttem, ezeket kihagyom, annyira nem tudnak érdekesek lenni, hogy rákattintsak bármelyikre is.
Mint blogot írónak, nekem is jól esik a látogató.
Nemrégiben kezdtem alkalmazni a Bloggeren azt a lehetőséget, hogy egy kattintással elhelyezhetem a megosztás gombokat a bejegyzésem végén. Ha valaki rákattint a twitter ikonra, máris alkot egy twittet, rövid linkkel. A blog neve, a bejegyzés címe után következik a rövid link. Legalább nem zsákbamacska.
Figyelem a Webmestereszközöket is, és megállapítottam, hogy "A webhelyére mutató linkek" között nincsenek olyanok, amelyek rövid linkek lennének. Egyébként az is látszik, hogy a Bloggeren levő blogoknak nem tud rámutató linket adni egy másik bloggeres blog.
Jó a rövid link, de nem minden esetben.:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése