2011. augusztus 16., kedd

Feliratkozáskor olvasható szövegek

Kedvencem az, amikor a hírlevélre történő feliratkozáskor szinte megfenyegetnek.
Tudom, nálunk ez előírás, hogy mi mindenre kell felhívni a figyelmet.
Az, hogy tájékoztatnak arról, hogy levelet fogok kapni, még hagyján. Meg az is, hogy hozzájárulok ahhoz, hogy az email címemet kezeljék.

Azt nem szoktam érteni, miért kell odaírni, hogy kijelentem én egy céges emilről iratkozok fel. Ahogy így elmélkedek, lehet azért, mert így könnyebb nekem levelet küldeni spamelés veszélye nélkül?
Eddig erre nem is gondoltam, csak most jutott eszembe.

Eddig úgy értelmeztem, hogy azért kell kijelentenem, majdnem hogy büntetőjogi felelősségem tudatában, hogy céges emailem  van, mert ők csak cégeknek akarnak értékesíteni, meg észt osztani.

Most itt vagyok kétségek között.
Vajon miért írják ezt ki?

A legszebb az, hogy amiért "tollat ragadtam" az a fenti szöveg megjelenése egy olyan blogon, ami nekem, mint embernek szól, hiszen ételekről akar írni nekem, melyik hasznos, jó, egészséges, stb.

Most szuper gonosz leszek, és azt mondom, kis utánajárással kiderült, ki is a blog szerzője, jobban mondva kinek a kije. Így persze már érthető több dolog, közte ez a szöveg is. Biztos készen kapta, mint amit jó használni. Talán csak nem ész nélkül.

A másik kedvencem az, amikor az elsődleges email címem megadására szólítanak fel. Nem tudom értelmezni. Mi az elsődleges email?
Remélem, mindenkinek több emial címe van, és van olyan is, amivel mondjuk az ügyfélkapuhoz regisztrált, vagy más, hivatalos szervnél. Ezzel meg nem iratkozik fel különböző hírlevelekre.

Szóval, hogy értelmezzem az elsődleges emailt?

A legszebb persze az, hogy azok sem az "elsődleges" email címükkel iratkoznak fel a konkurens céghez, akik fennen hirdetik, hogy az, aki nem így tesz, egy más egyéb aljasságokra is hajlamos ember.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése