Legyen, vagy ne legyen? Vajon megéri-e? Éppen most kell elkezdenem?
Teljesen érthető a sok kérdés.
Adatokat, tapasztalatokat nehezen lehet szerezni egy-egy áruház működéséről. Ha nincs közeli ismerősünk, nem nagyon jutunk információhoz.
Ezért is jó, hogy már nem első alkalommal olvasható a Webshop-Experts Kft. felmérésének eredménye.
A Nagy Webáruház Felmérés 2011 júniusában készült, tehát friss adatokat tartalmaz.
Grafikonokon követhetjük például, hogy hogyan változott a látogatók száma, mennyi az átlagos költés, mikor vásárolnak az emberek, számít-e a vásárlásoknál az áruház kora, milyen módon mérik a teljesítményt, stb.
Érdemes végigbogarászni az egész tanulmányt, nem csak annak, aki webáruházat tervez.
A felmérésről szóló cikk, és maga a tanulmány is itt található:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése