2011. január 12., szerda

Évkezdet - változások - találgatások

Az új év új kezdetet is jelöl. Mindig sok dolog változik januárban, ez idén sincs másképp.
Az elmúlt napokban én is bújtam a netet, hogy próbáljak tájékozódni. Kerestem meghatározott dologhoz kapcsolódó törvényeket, rendeleteket, amiket meg is leltem, és tanulmányoztam az idei adózást, járulékfizetést is.
Ezen kívül olvastam visszatekintő cikkeket 2010-ről, mit vártak, mi és hogyan valósult meg. Na és persze a legfontosabb az, mi várható idénre, milyen lehetőségeink vannak, mi lesz a trend, kiderül-e esetleg, merre jó indulnia egy vállalkozónak. Persze, hogy ez utóbbiról nem derült ki semmi.
Mindenesetre én bizakodva tekintek előre, talán azért is, mert úgy érzem, az elmúlt 2 válsággal teli év után már végre jön egy jobb is, valamint azért is, mert több új ötletem van, amit szeretnék megvalósítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése