2010. február 12., péntek

Közösségi oldalakról

Már írtam a közösségi médiáról, és annak a nagy erejéről. Nem mese ez. Ma megtapasztaltam, valóban hoz látogatót bármire. Még olyankor is, amikor az ember csak véletlenül, ügyetlenségből nyom ki egy üzenetet a Twitterre. Gyakoroltam a twitpic nevű helyen, hogyan is kell képet feltenni, és üzenethez csatolni. Eközben elbambultam, és nem pipáltam ki azt, hogy ne menjen üzenet erről a képről. Meg is ijedtem, mert nem írtam semmit, egy kép rövid linkje száguldott el a billentyűzetem alól. Na, gondoltam, ügyes voltál megint.
Aztán mire eljutottam ugyanezen oldalon oda, hogy megnézzem, milyen is a kép a feltöltött helyen, már 4 látogatót mutatott a számláló. 20 perccel később már 15 nézőt jelzett. Nem is rossz, főleg, hogy ennyien a másik helyen egy hónap alatt nézték meg:-) Lehet számítani a sok Twitter előtt ülőre:-)
Van ebben ráció. Teljesen célzottan tud az ember információt átadni másoknak. Hajrá, tessék kihasználni a lehetőségeket!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése