2013. augusztus 25., vasárnap

Sabloncsere következménye

Az előző bejegyzés megírása után úgy gondoltam, frissítsük már meg a blog ruháját.

Persze, amikor bementem a sablontervezőbe, valami miatt az egyszerű, üres sablont mutatta, mint ami a blogban jelen van, közben a vízjel nevű volt, de ez már csak részletkérdés. Lényeg, láttam, csak fehér a blogom, és vissza akartam állítani az eredeti állapotot. Meg is tettem, de ekkor még nem gyanakodtam semmire.

Átnéztem a beállításokat, úgy döntöttem, új háttérképet kap, meg egy kis igazítás itt-ott.

Szépen el is mentettem, majd megcsodáltam a blogomat.

Nos, ekkor ért egy nagyon kellemetlen meglepetés, amire mondjuk számíthattam volna.

A Like gombom, amit belepasszíroztam, eltűnt! Nem hiszem el! Kereshettem újra megfelelő sort, és tehettem vissza. Ismét látható!!!

A tanulságot mondom el!

Amikor a Bloggerben sablont váltunk, akkor bizony a sablonba beírt változtatások eltűnnek! Érdemes erre emlékezni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése