2010. április 25., vasárnap

Hogyan érd el, hogy ne olvassák a honlapodat?

9 tuti módszer arra, hogyan veszítsd el honlapod látogatóinak érdeklődését és bizalmát
Vannak, akik éveken át dolgoznak azon, hogy kiderüljön róluk, mégsem értenek ahhoz, amivel foglalkoznak. Piszlicsáré hibákat vétenek, teljesen amatőr módon rombolják a róluk kialakult képet.
 
De itt van 9 olyan módszer, amivel gyorsan elérheted célodat. Olvasóid máris menekülnek, megrendelésekkel sem nagyon kell foglalkoznod ezután.
Lássuk:
  1.  Ajánlatos sárga háttéren fehér betűkkel írni, de legalább ennyire hatásos a vörös-narancs, vagy a zöld-vörös, illetve a fekete-sötétszürke összeállítás is. 
  2. Mondanivalódat a lehető legkisebb betűkkel írd! 
  3. Helyezd el a főoldalon a friss híreket, de vigyázz, ezek közül a legfrissebb is legalább 3 éves legyen! Még jobb, ha egyáltalán nincs dátum a híreknél, így minden évben azt hiszik, friss híred van. Főleg, ha jövő időben írsz a dolgokról. 
  4. Az oldalad impresszumában a dátum legalább 3-5 éves legyen! 
  5. Árlistáidból sose derüljön ki, mikortól érvényesek! 
  6. Ha megrendeléseket vársz, akkor kizárólag úgy fogadd el, hogy az oldalad egy eldugott helyéről letöltik a megrendelőt, kitöltik írógéppel, aláírják, lepecsételik, és borítékba téve postán feladják 3 példányban! Esetleg még faxon kérheted a feladóvevény másolatát.
  7. Főoldaladon hosszan részletezd, hogyan és miképp jött létre céged, milyen cégformákban működött, hogyan alakult át. De vigyázz, nehogy évszámot írj, elég az, hogy 7 évvel ezelőtt, 5 éve, stb.!
  8. Véletlenül se lehessen megtudni, hogy üzleti honlapod kit/mit takar. Vállalkozásod, vagy a saját neved semmiképp ne legyen rajta!
  9. Honlapodon magyarázd el, hogy kizárólag te vagy a teljes tudás birtokában, rajtad kívül mindenki kókler!
A teljesebb hatás érdekében bátran alkalmazz több módszert is oldaladon! Meglátod, a hatás nem marad el.