2015. január 17., szombat

Hova tűnt az időzítés a Facebook oldalnál?

Update

A probléma időről időre felmerül, ahogy változik a Facebook. A 2019. július elsején tapasztaltakat itt találod. Kiderült, három oldalamat néztem meg, háromféleképpen néz ki a helyzet.

https://online-vilag.blogspot.com/2019/07/mar-megint-eltunt-az-idozites-facebook.html

Ha Facebookozol, és oldal adminisztrátora is vagy, akkor bizonyára ismered azt a lehetőséget, hogy az oldal posztjait időzíteni lehet.

Tehát, amikor van időd a Facebook kommunikációval foglalkozni, a gép elé ülsz, és megírod a posztokat, többet is, akár több napra vagy több hétre előre.

Nem kell a posztokat azonnal láthatóvá tenni a közönség számára, be lehet állítani, hogy azok későbbi időpontokban jelenjenek meg.

Eddig ez az időzítési lehetőség szem előtt volt. Néhány hónapja tapasztaltam én is, hogy jaj, eltűnt. Napokig nem találtam, nem értettem, mi történt. Mások nem panaszkodtak erre a problémára, ezért úgy gondoltam, csak én nem látom. aztán egyszer csak feltűnt, hogy a küldés kék gombja mintha megváltozott volna. Mi az a picike nyíl a jobb oldalon.
Rákattintva vettem észre, hogy itt van az időzítés lehetősége.

Poszt időzítése Facebook oldalon

Lehet egy későbbi időpontban kérni a megjelentetést, és lehet visszadátumozni is.
A harmadik lehetőség az, hogy a posztot piszkozatként mentjük el.

Miután megtaláltam az időzítést, ami akkor még csak az egyik oldalamnál került át másik helyre, eltelt néhány hét, és a Facebook jelezte ennél az oldalnál a változást. Majd lassan, a többi, általam kezelt oldalnál is feltűnt, hogy a gomb megváltozott, de azoknál már a változáskor ott volt az erről szóló értesítés, sőt, mostanában szinte naponta kiírja...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése