2011. augusztus 9., kedd

Miért iratkozok le hírlevelekről?

Természetesen sok hírlevélre iratkoztam fel. Mert érdekelt a téma.

Néhány hírlevélről leiratkoztam, sőt, megvallom, volt olyan is, ahol a hírlevél küldőjének email címét a kizárandók közé tettem rögtön.

A leiratkozások okai:
  • termék erőszakos ajánlgatása
  • termék tukmálása fenyegető szöveggel
  • érdektelen téma
  • hosszú ideig nem jelentkeztek (legalább fél év)
  • tárgyi tévedések a leírtakban
  • finoman szólva mástól származó értékesítési szöveg és termék (az eredetit is olvasom)
  • tömeges helyesírási hibák
  • hülyének nézték az olvasót a szövegben
  • lelkiismeretfurdalást akartak elérni, mert nem vásárolok
  • szememre vetették, hogy MÉG MINDIG nem vettem tőlük semmit
Nagyjából ezek az okok voltak, és ahogy visszaemlékszem, 1-1 esetben fordult elő mindegyik.

Csak azért nem szoktam feliratkozni, hogy valamilyen anyagot megszerezzek, tehát az ajándék letöltése utáni leiratkozással nem éltem. Azért vagyok ilyen jól informált erről, hogy ilyen létezik, mert több oldalon olvastam, hogy ha nem akarok levelet kapni, letöltés után rögtön iratkozzak le.

Érdekelne, mások még milyen okokból iratkoznak le hírlevelekről. A megjegyzéseknél lehet megírni! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése