2010. október 16., szombat

Állandó változásban

Az ember egy hétig nincs netközelben, és máris úgy érzi, egy csomó mindenről lemaradt. Így jártam én is, mire ismét bejelentkeztem a Webmestereszközök-be, már más volt, mint annak előtte. Ez még nem is lenne baj, csak érteném, mit jelentenek az új oszlopok. Megnéztem az angol nyelvű blogban, hát attól nem lettem okosabb. Kb. annyit foglalkozott vele, hogy az idő halad, és minden változik. De most akkor mit jelentenek a piros és zöld számok. Melyik a nekem jó, és melyik a kedvezőtlen. Ezt még nem sikerült kilogikáznom.
A lényeg az, hogy a Google gondoskodik arról, hogy részesei legyünk a LLL-nek (Life Long Learning) Vagyis a tanulás az egész életen át, másképp mondva élethosszig tartó tanulásnak, vagy fordítsuk akárhogyan is. Hála neki, heti rendszerességgel tanulunk újabb és újabb dolgokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése